OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy „Dostawa wraz z montażem wyposażenia dwóch placów zabaw w Koźminie Wielkopolskim”
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy, ul. Stary Rynek 11, 63-720 Koźmin Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7216088, fax 062 7216756. · Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminwlkp.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem wyposażenia dwóch placów zabaw w Koźminie Wielkopolskim. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia dwóch placów zabaw w Koźminie Wielkopolskim, jeden plac znajduje się przy Przedszkolu nr 1, ul. Zamkowa na dz. nr 1516 o pow. 785 m2 i będzie przeznaczony dla dzieci w wieku 3-6 lat oraz drugi plac znajdujący się przy zbiegu ulic Jana Pawła II i Tysiąclecia na dz. nr 419/21 o pow. 916 m2 obok osiedla mieszkaniowego.
1)Urządzenia na place zabaw: a)plac zabaw przy Przedszkolu nr 1 w Koźminie Wielkopolskim: - wielofunkcyjny duży zestaw zabawowy, - wielofunkcyjny mały zestaw zabawowy, - huśtawka wagowa typu konik, - 2 huśtawki typu sprężynowiec, - zjeżdżalnia typu Słoń - lokomotywa - piaskownica z stolikiem i siedziskami - tablica informacyjna - kosz na śmieci b)plac zabaw przy zbiegu ulic Jana Pawła II i Tysiąclecia: - wielofunkcyjny duży zestaw zabawowy, - wielofunkcyjny mały zestaw zabawowy, - huśtawka wagowa typu konik, - 2 huśtawki typu sprężynowiec, - piaskownica ze stolikiem i siedziskami - równoważnia - potrójny drążek - ścianka gimnastyczna - kosz do koszykówki - 2 bramki do gry w piłkę - ławeczka do ćwiczeń - kompleks sprawnościowy - tablica informacyjna - 2 kosze na śmieci II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.53.52.00-2. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA · Informacja na temat wadium: 2000 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU · Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : Spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia · Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Dowód wniesienia wadium 4. Certyfikaty potwierdzające, iż wszystkie urządzenia spełniają wymogi bezpieczeństwa w zakresie projektowania, produkcji, montażu i konserwacji stawiane przez odpowiednie normy. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozminwlkp.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ul. Stary Rynek 11 63-720 Koźmin Wlkp. pok. nr 5. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. Stary Rynek 11 63-720 Koźmin Wlkp. pok. nr 10. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). |