Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy, ul. Stary Rynek 11, 63-720 Koźmin Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7216088, fax 062 7216756. · Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminwlkp.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych ulic i dróg na terenie miasta i gminy Koźmin Wlkp.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych ulic i dróg na terenie miasta i gminy Koźmin Wlkp. Część I 1.Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralną - bitumiczną otoczoną na gorąco średnioziarnistą ścisłą II standard przy grubości układania 3,4 cm łat o powierzchni do 2 m2 z wycinaniem i bez wycinania. 2.Naprawa nawierzchni masą bitumiczną o powierzchni łat powyżej 2 m2 o grubości układania 3 cm i 4 cm z wycinaniem i bez wycinania - dopłata za dalszy 1 cm grubości. Część II 1.Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych przy pomocy grysów i emulsji asfaltowej szybkorozpadowej 70% Przewidywana powierzchnia do wykonania remontu dróg i ulic określonego w części I to ok 400 m2 Przewidywane zużycie grysu do wykonania remontu dróg i ulic określonego w części II to ok. 120 ton
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA · Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 2000PLN, słownie dwa tysiące złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia · Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Dwie referencje potwierdzające wykonanie podobnych zadań w dwóch ostatnich latach z należytą starannością. 5. Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozminwlkp.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ul.Stary Rynek 11 63-720 Koźmin Wlkp. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul.Stary Rynek 11 63-720 Koźmin Wlkp pok. nr 10. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). V. Numer ogłoszenia oraz data zamieszczenia w portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 21209 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont nawierzchni masą asfaltową. · 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralną - bitumiczną otoczoną na gorąco średnioziarnistą ścisłą II standard przy grubości układania 3,4 cm łat o powierzchni do 2 m2 z wycinaniem i bez wycinania. 2.Naprawa nawierzchni masą bitumiczną o powierzchni łat powyżej 2 m2 o grubości układania 3 cm i 4 cm z wycinaniem i bez wycinania - dopłata za dalszy1 cm grubości.. · 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6. · 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008. · 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont nawierzchni przy pomocy grysu i emulsji asfaltowej. · 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych przy pomocy grysów i emulsji asfaltowej szybkorozpadowej 70%. · 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6. · 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008. · 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. Załączniki: Nr 1 - SIWZ - [kliknij] |