Nabór na stanowisko referenta administracji szkolnej w Szkole Podstawowej w Starej Obrze Dyrektor Szkoły Podstawowej w Starej Obrze ogłasza nabór na stanowisko referenta administracji szkolnej w Szkole Podstawowej w wymiarze 1/2 etatu
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie, 2. wykształcenie co najmniej średnie o profilu ekonomicznym lub administracyjnym, 3. umiejętność korzystania z aplikacji biurowych pakietu MS Office oraz programów do obsługi poczty elektronicznej i Internetu, 4. umiejętność pracy w warunkach okresowego spiętrzenia zadań, 5. dobra organizacja pracy własnej, 6. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym wyżej stanowisku, 8. kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne, 9. kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią. Wymagania dodatkowe: - doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkolnego sekretariatu,
- obsługa urządzeń biurowych,
- podstawowa znajomość prawa oświatowego, Kodeksu Pracy i ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Zakres obowiązków: - prowadzenie sekretariatu szkoły, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących,
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji służbowej, także pocztą elektroniczną,
- prowadzenie list obecności i ewidencji czasu pracy pracowników niepedagogicznych szkoły,
- prowadzenie dokumentacji uczniów,
- prowadzenie dokumentacji wycieczek szkolnych,
- prowadzenie teczek akt osobowych pracowników szkoły,
- odpowiedzialność materialna i służbowa za powierzone środki pieniężne, druki ścisłego zarachowania, sprzęt i urządzenia biurowe,
- przygotowanie danych do Systemu Informacji Oświatowej (SIO),
- dochowanie tajemnicy służbowej, dotyczącej spraw przez siebie prowadzonych, jak i spraw, których ujawnienie mogłoby zaszkodzić dobremu imieniu pracowników, uczniów i rodziców,
- przestrzeganie regulaminu pracy i przepisów bhp,
- wykonywanie dodatkowej pracy zleconej przez Dyrektora szkoły,
- po zakończeniu pracy zabezpieczenie dokumentów, wyłączenie źródła energii elektrycznej, zabezpieczenie pomieszczenia przed włamaniem.
Wymagane dokumenty: - wypełniony kwestionariusz osobowy,
- dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje,
- oświadczenie, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
Dokumenty należy przesłać lub złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Starej Obrze do dnia 14 stycznia 2009 roku do godz. 1200 (decyduje data wpływu do szkoły) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta administracji szkolnej”. Koźmin Wlkp., dnia 29 grudnia 2008 r. Dyrektor Szkoły Podstawowej w Starej Obrze- Irena Jaskółka
Data dodania dokumentu: 2009-01-14 Dodał(a): Agnieszka Flejsierowicz
|