2009 przetarg parking II OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Koźmin Wielkopolski: Budowa II etapu parkingu samochodowego w Koźminie Wlkp. przy ul. Krotoszyńskiej Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. Stary Rynek 11, 63-720 Koźmin Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7216088, faks 062 7216756. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa II etapu parkingu samochodowego w Koźminie Wlkp. przy ul. Krotoszyńskiej. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa II etapu parkingu samochodowego z kostki brukowej o całkowitej powierzchni 2550,9 m2 przy ulicy Krotoszyńskiej w Koźminie Wielkopolskim. Dla projektowanego parkingu (dróg manewrowych i miejsc postojowych) projektuje się następującą konstrukcję nawierzchni: - warstwa podsypkowa 20cm - piasek średni, - warstwa dolnej podbudowy grubości 15cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - warstwa górnej podbudowy grubości 15cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - warstwa wyrównawcza grubości 4 cm - podsypka cementowo - piaskowa w stosunku 1:4 - warstwa ścieralna grubości 8 cm z kostki brukowej betonowej wibroprasowej koloru szarego. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9 II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.05.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Ustala sie wadium w wysokości 5000zł III.2) WARUNKI UDZIAŁU • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Ocena spełniania warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg. formuły : spełnia - nie spełnia. • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. b) polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (minimum 200tys. zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich charakterystyki wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, umowy), d) kopia uprawnień budowlanych kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozminwlkp.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ul.Stary Rynek 11 63-720 Koźmin Wlkp. pok. nr 5. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2010 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul.Stary Rynek 11 63-720 Koźmin Wlkp. pok. nr 10. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). V. Numer ogłoszenia oraz data zamieszczenia w portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 254597 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009 Załączniki: SIWZ - [kliknij] Kosztorys ofertowy - [kliknij] Opis techniczny - [kliknij] Rysunki: nr 1 - [kliknij] , nr 2 - [kliknij] , nr 3- [kliknij] , nr 4 - [kliknij]
Data dodania dokumentu: 2009-12-30 Dodał(a): Agnieszka Flejsierowicz Data ostatniej modyfikacji: 2010-01-05 Modyfikował(a): Agnieszka Flejsierowicz
|