ISO w Urzędzie
Koźmiński Urząd w drodze do certyfikatu ISO - [kliknij] Polityka Jakości - [kliknij]
Badania satysfakcji klientów - [kliknij] Wyniki badań satysfakcji klientów w październiku 2004- [kliknij] Wyniki ankietowego badania jakości obsługi - lipiec 2006r. [kliknij] Wyniki ankiety na temat funkcjonowania Punktu Informacyjnego oraz przydatności i dostępności systemu kart informacyjnych i formularzy [kliknij] Wyniki badania satysfakcji klientów w październiku 2005 - [kliknij] Wyniki ankietowego badania jakości obsługi 2007 - [kliknij] Wyniki ankietowego badania jakości obsługi - porównanie lata 2005-2006-2007 - [kliknij] Wyniki ankietowego badania jakości obsługi 2008 - [kliknij] Wyniki ankietowego badania jakości obsługi porównanie lata 2005-2006-2007-2008 - [kliknij] Wyniki ankietowego badania jakości obsługi 2009 - [kliknij] Wyniki ankietowego badania jakości obsługi porównanie lata 2005-2006-2007-2008 - 2009 - [kliknij] Wyniki ankietowego badania jakości obsługi 2010 - [kliknij] Wyniki ankietowego badania jakości obsługi porównanie lata 2005-2006-2007-2008 - 2009 - 2010 - [kliknij] Certyfikat [kliknij]
Wyniki ankietowego badania jakości obsługi 2011 - [kliknij] Wyniki ankietowego badania jakości obsługi porównanie lata 2005-2006-2007-2008 - 2009 - 2010 - 2011 - [kliknij] Wyniki ankietowego badania jakości obsługi 2012 - [kliknij] Wyniki ankietowego badania jakości obsługi 2013 - [kliknij] Wyniki ankietowego badania jakości obsługi 2014 - [kliknij] Wyniki ankietowego badania jakości obsługi 2015 - [kliknij]
Data ostatniej modyfikacji: 2016-03-02 Modyfikował(a): Agnieszka Flejsierowicz
|