Badanie zadowolenia klientów Urzędu Miasta i Gminy W związku z wdrażaniem systemu zarządzania jakością w koźmińskim Urzędzie wprowadzony zostanie system monitorowania satysfakcji klienta z usług Urzędu Miasta i Gminy. Będzie się on opierał na okresowym ankietowaniu klientów Urzędu. Pierwsze badanie przeprowadzone zostanie już w październiku. Każda z osób załatwiających swą sprawę w Urzędzie poproszona zostanie o wypełnienie anonimowej ankiety, zawierającej 6 pytań. W dwóch pierwszych poprosimy o wskazanie rodzaju załatwianej sprawy oraz efektu - czy daną sprawę udało się załatwić. Pytania trzecie i czwarte dotyczyć będą oceny kompetencji pracownika załatwiającego sprawę (znajomość prawa, zrozumienie sprawy) oraz jego uprzejmości w trakcie rozmowy. Odpowiedzi na oba pytania będą polegać na wskazaniu oceny od 1 (niskie kompetencje, nieuprzejmy) do 6 (wysokie kompetencje, uprzejmy). W piątym pytaniu zwrócimy się o ewentualne informacje, uwagi dotyczące pracy Urzędu. Ostatnie pytanie ankiety służyć będzie ogólnej ocenie pracy Urzędu w ciągu ostatniego roku na bazie kontaktów. Urna do ankiet umieszczona będzie w Punkcie Informacyjnym Urzędu. Materiał zebrany dzięki wypełnionym przez Państwa ankietom poddany będzie analizom i służyć będzie podjęciu działań zmierzających do dalszego usprawnienia obsługi w Urzędzie. Osobom, które zgodzą się wypełnić ankietę, z góry dziękujemy.
|