Wyniki badania satysfakcji klientów - październik 2004 Ilość osób, które wypełniły i złożyły ankietę - 199
Odpowiedzi na poszczególne pytania przedstawiały się następująco: 1. Jakiego rodzaju sprawę załatwia pan/Pani w Urzędzie? - drogi gminne - 13
- gospodarka nieruchomościami -19
- ochrona środowiska - 23
- warunki zabudowy - 16
- USC i ewidencja ludności - 64
- działalność gospodarcza - 16
- podatki - 64
- inne - 16
(niektóre osoby podczas jednej wizyty w Urzędzie załatwiały 2 sprawy lub więcej)
2. Udało się Panu/Pani załatwić daną sprawę ? Tak - 186 Nie - 13
3. Jak ocenia Pan/Pani kompetencje pracownika (znajomość prawa, zrozumienie sprawy), z którym się Pan/Pani kontaktował(a) ? Skala ocen od 1 ( niskie) do 6 (wysokie kompetencje): - ocena 1 - 3
- ocena 2 - 7
- ocena 3 - 8
- ocena 4 - 27
- ocena 5 - 64
- ocena 6 - 88
4. Urzędnik w rozmowie z Panem/Panią był uprzejmy (miły, taktowny, chcący pomóc) ? Skala ocen od 1 ( był nieuprzejmy) do 6 (był uprzejmy): - ocena 1 - 3
- ocena 2 - 4
- ocena 3 - 6
- ocena 4 - 20
- ocena 5 - 42
- ocena 6 - 124
5. Jaka jest Pana/Pani ogólna ocena pracy Urzędu w ciągu ostatniego roku na bazie kontaktów ? Skala ocen od 1 ( zła) do 6 (bardzo dobra): - ocena 1 - 2
- ocena 2 - 2
- ocena 3 - 7
- ocena 4 - 33
- ocena 5 - 73
- ocena 6 - 80
|