IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Część I – cena łączna | 0,60 |
Część I – zaakceptowanie klauzul dodatkowych | 0,25 |
Część I – zwiększenie limitów odpowiedzialności | 0,15 |
Część II – cena łączna | 0,60 |
Część II – zaakceptowanie klauzul dodatkowych | 0,25 |
Część II - zniżka za niską szkodowość | 0,15 |
Część III – cena łączna | 0,60 |
Część III – zaakceptowanie klauzul dodatkowych | 0,40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
CZĘŚĆ I Zamówienie: Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy PZP Zamawiający przewiduje
możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiany terminów płatności,
wysokości i liczby rat składki – taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na
pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w
umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy; 2) zmiany wysokości
składki lub raty składki w ubezpieczeniach majątkowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia –
w przypadku zmiany wartości majątku w okresie ubezpieczenia oraz w wyniku nabycia składników
majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia. Składka
będzie rozliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf oraz
klauzul automatycznego pokrycia; 3) zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniu
odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeniach zawartych w systemie na pierwsze ryzyko w wyniku
podwyższenia wysokości sumy gwarancyjnej i zmiany limitów odpowiedzialności. Składka będzie
rozliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf; 4) zmiany
wysokości składki w ubezpieczeniu mienia od ognia i innych zdarzeń losowych w przypadku zmiany
sumy ubezpieczenia budynków i budowli – w przypadku zmiany rodzaju wartości budynku/budowli
(np. z wartości księgowej brutto na wartość odtworzeniową). Składka będzie rozliczana zgodnie z,
określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf; 5) zmiany wysokości składki lub raty
składki w ubezpieczeniu następstw nieszczęśliwych wypadków ubezpieczenia – w przypadku zmiany
liczby osób ubezpieczonych oraz wysokości sumy ubezpieczenia na osobę w okresie ubezpieczenia.
Składka będzie rozliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf;
6) zmiany wysokości składki w przypadku wprowadzenia na usługi ubezpieczeniowe podatku od towarów i usług (VAT) lub zmiany stawki tego podatku, jeżeli będzie miał zastosowanie do usług
ubezpieczeniowych. Składka ulega podwyższeniu o kwotę naliczonego podatku VAT; 7) zmiany
dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego podlegających ubezpieczeniu i ich formy
prawnej - w przypadku: a) powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub
wyodrębniania) - składka będzie rozliczana bądź naliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacjami,
zapisami klauzuli warunków i taryf; b) przekształcenia jednostki – warunki ubezpieczenia będą nie
gorsze jak dla jednostki pierwotnej; c) likwidacji jednostki – jednostka zostanie wyłączona z ochrony
ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym
Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia nie
gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej. d) włączenia dodatkowych jednostek do ubezpieczenia w
okresie realizacji zamówienia, na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy – dotyczy to
jednostek, które nie były wykazane do ubezpieczenia w chwili udzielenia zamówienia publicznego
Wykonawcy; 8) korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian
OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez
dodatkowej zwyżki składki; 9) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów
prawnych.
CZĘŚĆ II Zamówienia: Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy PZP Zamawiający
przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień niniejszej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiany terminów
płatności, wysokości i liczby rat składki – taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki
składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki
przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy; 2)
zmiany wysokości składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych w przypadku zmiany sumy
ubezpieczenia w ubezpieczeniu autocasco oraz w przypadku ubezpieczenia pojazdów nabywanych
przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia
publicznego oraz sprzedaży lub likwidacji pojazdów przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego)
i zmiany posiadacza pojazdów w tym okresie. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie
pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania
umowy to jest 31.12.2020 r. Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakończy się dnia
30.12.2021 r. Składka będzie rozliczana zgodnie z zapisami klauzuli warunków i taryf; 3) zmiany
wysokości składki w przypadku wprowadzenia na usługi ubezpieczeniowe podatku od towarów i
usług (VAT) lub zmiany stawki tego podatku, jeżeli będzie miał zastosowanie do usług
ubezpieczeniowych. Składka ulega podwyższeniu o kwotę naliczonego podatku VAT; [zapis dla
postępowań powyżej 12 miesięcy]; 4) zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych
Zamawiającego podlegających ubezpieczeniu i ich formy prawnej - w przypadku: a) powstania
nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębniania) - składka będzie rozliczana
bądź naliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf; b)
przekształcenia jednostki – warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej; c)
likwidacji jednostki – jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie
zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego, to zostanie ono objęte
ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej.
d) włączenia dodatkowych jednostek do ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia, na wniosek
Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy – dotyczy to jednostek, które nie były wykazane do
ubezpieczenia w chwili udzielenia zamówienia publicznego Wykonawcy; 5) korzystnej dla
Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz
wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki
składki; 6) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.
CZĘŚĆ III
Zamówienia: Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość
wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiany terminów płatności, wysokości i liczby
rat składki – taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek
Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz
dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy; 2) zmiany wysokości składki lub raty
składki w ubezpieczeniu następstw nieszczęśliwych wypadków ubezpieczenia – w przypadku zmiany
liczby osób ubezpieczonych oraz wysokości sumy ubezpieczenia na osobę w okresie ubezpieczenia.
Składka będzie rozliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf;
3) zmiany wysokości składki w przypadku wprowadzenia na usługi ubezpieczeniowe podatku od
towarów i usług (VAT) lub zmiany stawki tego podatku, jeżeli będzie miał zastosowanie do usług
ubezpieczeniowych. Składka ulega podwyższeniu o kwotę naliczonego podatku VAT; 4) zmiany
dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego podlegających ubezpieczeniu i ich formy
prawnej - w przypadku: a) powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub
wyodrębniania) - składka będzie rozliczana bądź naliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacjami,
zapisami klauzuli warunków i taryf; b) przekształcenia jednostki – warunki ubezpieczenia będą nie
gorsze jak dla jednostki pierwotnej; c) likwidacji jednostki – jednostka zostanie wyłączona z ochrony
ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym
Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia nie
gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej. 5) korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu
ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą
Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki; 6) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych. Zmiana postanowień umowy może być dokonana przez
obie strony w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2017-12-08, godzina:
09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: