OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - wiercenie otworu studziennego - awaryjnego nr 3a w miejscowości Koźmin Wlkp. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Koźmińskie Usługi Komunalne Sp. z o.o., ul. Floriańska 21, 63-720 Koźmin Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 721 67 51, fax 0-62 721 67 51. · Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuk.kozmin.pl; www.bip.kozminwlkp.pl/index.php?page=pokaz.php&dok_id=1752 I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wiercenie otworu studziennego - awaryjnego nr 3a w miejscowości Koźmin Wlkp.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przygotowanie placu pod zabudowę urządzenia a) wyrównanie nierówności- splantowanie terenu b) wykonanie dołu urobkowego V= 4 m3 2. Montaż urządzenia 3. Sprzątanie płuczki wiertniczej 4m3 4. Wiercenie pod rury średnicy 508 mm - 10 mb 5. Wiercenie pod rury średnicy 356 mm - 170 mb 6. Wiercenie pod rury średnicy150 mm - 112 mb 7. Pobieranie prób piasku i wody do analizy, 8. Rurowanie, 9. Cementowanie, 10. Kompresowanie warstwy wodonośnej, 11. Zabudowa filtru, 12. Wykonanie obsypki, 13. Uszczelnienie żwirowe 14. Zabudowa pompy, 15. Montaż rurociągu średnicy 200 mm - podłączenie do zbiornika wód popłucznych, 16. Pompowanie oczyszczające, pomiarowe oraz dezynfekcją otworu (chlorowanie)- zasilanie z sieci energetycznej 12 h + (przestój 24 h) + 72 h + 24 h stabilizacja 17. Demontaż pompy rurociągu i urządzenia 18. Rekultywacja terenu poprzez: a) wyrównanie ujeżdżeń, b) zasypywanie dołu urobkowego, c) zasianie trawy. 19. Opracowanie planu ruchu 20. Pobór prób gruntów i wody, wykonanie analiz laboratoryjnych II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.22.20-9. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA · Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU · Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1.Spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia e) spełniają wymogi okreslone w siwz. · Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.- zał. Nr 10 3. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz podobnych zadań zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat (nie mniej niż 5) w tym wykonanie przynajmniej 1 studni o gł. minimum 200 m - zał. nr 9. 5. Pięć referencji potwierdzające wykonanie z należytą starannością podobnych zadań w pięciu ostatnich latach. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kuk.kozmin.pl; www.bip.kozminwlkp.pl/index.php?page=pokaz.php&dok_id=1752 Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Koźmińskie Usługi Komunalne Sp. z o.o. ul. Floriańska 21 63-720 Koźmin Wlkp.. IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 09:45, miejsce: Koźmińskie Usługi Komunalne Sp. z o.o. ul. Floriańska 21 63-720 Koźmin Wlkp.. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
SIWZ - [kliknij]
Załączniki do SIWZ: Nr 1 - [kliknij] Nr 2 - [kliknij] Nr 3 - [kliknij] Nr 4 - [kliknij] Nr 5 - [kliknij] Nr 6 - [kliknij] Nr 7 - [kliknij] Nr 8 - [kliknij] Nr 9 - [kliknij] Nr 10 - [kliknij]
Inne załączniki: Mapka 1 - [kliknij] Mapka 2 - [kliknij] Mapka 3 - [kliknij]
Data dodania dokumentu: 2008-07-31 Dodał(a): Agnieszka Flejsierowicz Data ostatniej modyfikacji: 2008-08-01 Modyfikował(a): Agnieszka Flejsierowicz
|