Wykaz rejestrów i ewidencji prowadzonych w Urzędzie Miasta i Gminy Koźmin Wlkp.
1) rejestr uchwał rady miejskiej 2) rejestr aktów prawa miejscowego 3) rejestr interpelacji radnych 4) rejestr nadanych odznak ‘zasłużony dla ziemi koźmińskiej’ 5) rejestr nadania tytułu ‘honorowego obywatela koźmina wielkopolskiego’ 6) rejestr klubów radnych 7) rejestr wypadków przy pracy 8) rejestr zarządzeń burmistrza 9) rejestr upoważnień 10) rejestr skarg i wniosków 11) rejestr kar i wyróżnień 12) rejestr emerytur i rent 13) rejestr delegacji 14) książka kontroli 15) rejestr gminnych jednostek organizacyjnych 16) rejestr instytucji kultury 17) rejestr zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych 18) dziennik korespondencj 19) rejestr ogłoszeń wywieszanych na tablicy informacyjnej umig 20) rejestr świadczeń osobistych i rzeczowych 21) ewidencja działalności gospodarczej 22) rejestr umorzeń 23) rejestr odroczeń 24) rejestr zaświadczeń 25) rejestr gruntów czasowo zwolnionych 26) rejestr ulg inwestycyjnych 27) rejestr ulg żołnierskich 28) rejestr udzielonej pomocy publicznej 29) rejestr zleceń i zamówień 30) rejestr gruntów komunalnych 31) rejestr umów dzierżawnych 32) rejestr wniosków o przyznanie mieszkania komunalnego 33) rejestr wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego 34) rejestr nadanych numerów porządkowych nieruchomości 35) rejestr wydanych decyzji o warunkach zabudowy 36) ewidencja planów zagospodarowania przestrzennego 37) rejestr umów 38) rejestr udzielonych zamówień publicznych 39) komputerowy rejestr wydanych decyzji na wycinkę drzew 40) rejestr gospodarstw objętych dyrektywą azotową 41) rejestr osób skierowanych przez sąd do prac na cele publiczne 42) rejestr uszkodzonych szyb (zbitych) w przystankach autobusowych 43) rejestr uzgodnień branżowych w sprawie zajęcia pasa drogowego na drogach gminnych 44) rejestr przedpoborowych 45) rejestr wniosków o stypendia 46) rejestr zapewnień 47) rejestr przesyłanych dokumentów do ewidencji ludności 48) rejestr przekazania dokumentów do miejscowej ewidencji ludności 49) rejestr przekazania dowodów osobistych osób zmarłych do krotoszyna 50) rejestr przekazania dowodów osobistych osób zmarłych w/m 51) rejestr wysłanych kopert dowodów osobistych książeczkowych 52) rejestr wysłanych kopert dowodów osobistych (nowych) 53) rejestr dowodów osobistych do makulacji 54) rejestr wydanych dowodów osobistych z obcymi znakami diaktrycznymi 55) przyjmowanych wniosków dowodów osobistych 56) rejestr zgłoszeń pobytu czasowego cudzoziemców 57) rejestr zgłoszeń pobytu czasowego do 2 m- cy. 58) rejestr zgłoszeń meldunkowych 59) rejestry numeryczne dowodów osobistych książeczkowych (6 szt.) 60) rejestr wyborców Dostęp do informacji zawartych w rejestrach i ewidencjach można uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej(Dz.U. Nr 112 poz. 1198 z późn. zm.) oraz w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
|